Mergeti sus




Livrare in 24H-48H



Filtru Anvelope









Despre anvelope

Realizate prin procedeul resaparii la cald sau reconstruirii, aceste anvelope dau masura calitatii procesului de productie. Cu ajutorul unui procedeu inovativ de monitorizare a productiei, producatorul urmareste fiecare anvelopa pe fiecare etapa de fabricatie, asigurandu-se de calitatea finala a produsului finit.
Prin toate aceste eforturi de inovare si dezvoltare, se urmareste  producerea unei anvelope care sa aiba toate caracteristicile estetice si de anduranta ale unei anvelope noi.
        Este important sa cunoasteti ca la baza anvelopei pe care o utilizati se afla o carcasa de cea mai buna calitate (branduri de inalta clasa - Michelin, Continental, Bridgestone, Good Year, etc), imbracata cu un amestec de cauciuc de calitate buna!
Rezultatul este o anvelopa excelenta din punct de vedere estetic si de inalta anduranta oferita la un pret sensibil mai mic decat orice anvelopa concurenta !!!

  Exista doua modalitati de a resapa o anvelopa:

- Resaparea la rece
- Resaparea la cald sau reconstructia

Resaparea la rece


Folosind tehnica de reșapare la rece, un strat fin de cauciuc cald este extrudat pe carcasa, formand un strat de aderenta ideala. Benzile pre-formate sunt tăiate la lungimea necesara și aplicate pe carcasa. Aceasta banda de legatura trebuie să fie vulcanizata în timp ce banda de rulare pre-turnata trebuie să fie păstrata pe poziție. Prin urmare, carcasa este plasata într-o camasa speciala trasa în vid. Anvelopa astfel conditionata, este pusa într-o autoclavă și intr-un anume timp, prin utilizarea temperaturii adecvate, in conditii de vid și presiune, anvelopa este reșapată.


Resaparea la cald

Folosind tehnica de resapare la cald, un strat de banda de rulare nevulcanizata se aplică pe carcasa desapata. Vulcanizarea are loc într-o presa cu matriță, intr-o anume perioada de timp, in conditii de temperatura și presiune standard. Un avantaj observat la anvelopele resapate la cald este aspectul, fiind dificil să se facă distincția fata de o anvelopă nouă.

 

Fluxul tehnologic


Este important sa intelegeti etapele prin care o anvelopa uzata trece si necesitatea fiecarei etape pentru a ne asigura ca anvelopa finala este de calitate inalta.
Stim ca exista si reticente cu privire la anvelopele resapate si de aceea este momentul sa demontam miturile legate de resapare si de rezultatul acestui proces: anvelopa resapata.

In acest domeniu, companiile cu care lucram sunt companii inovative, dezvoltand un sistem foarte avansat de  monitorizare a procesului de productie. Acesta se bazeaza pe ideea de "trasabilitate activa", obiectul urmaririi fiind chiar anvelopa. Astfel, noi alocam fiecarei anvelope un cod de bare distinct, ceea ce da posibilitatea aplicatiei de a urmari fiecare anvelopa de-a lungul procesului de resapare. Urmarim prin aplicatia de monitorizare fiecare operatie distincta ce se realizeaza la fiecare post de lucru in scopul cunoasterii interventiilor asupra fiecarei carcase si pentru a clasifica anvelopa finala pe o categorie de calitate.
Sistemul de monitorizare a productiei este un varf la nivel international in domeniul resaparii, fiind ameliorat continuu.

Este cazul sa cunoasteti si etapele prin care trece o carcasa pentru a deveni o anvelopa resapata. Acestea va vor lamuri asupra trainiciei anvelopei finale si va va da o imagine corecta asupra acesteia.

 

De ce anvelopelor resapate nu li se acorda o importanta majora in Romania?

Cauza esentiala este ca o mare parte din producatori nu au tehnologia si organizarea necesare pentru a inlatura carcasele care au desprinderi intre straturile metalice.

Din acest motiv, anvelopele resapate comercializate pe piata fara un control de calitate corespunzator provoaca neplaceri in exploatare si totodata o imagine negativa.

Datorita nivelului de informare corecta in tarile dezvoltate, unde concurenta este foarte stransa, observam ca se pune un mare accent pe valoarea carcasei.

Putem observa din grafic ca in tarile cu o dezvoltare economica  medie si mare, unde utilizatorii vor o economie cat mai aproape de 100%, procentul anvelopelor resapate este cu mult mai mare fata  de Romania.
 
 

Cum se face un control de calitate corespunzator?

Procesul de urmarire a calitatii  este unul complex, cu reguli de calitate standardizate care elimina posibilitatea de a oferi clientului o anvelopa neconforma.
 
Intreg procesul de productie este astfel construit incat sa asigure consumatorul final de trainicia anvelopei reconstruite sau resapate. Este important de stiut, totusi, ca atat in faza initiala cat si in faza finala, noi realizam controlul calitatii cu un utilaj numit SHEROGRAF, o masina de inspectie cu raze laser ce realizeaza o radiografie a structurii interne si identifica cu precizie zonele in care structura anvelopei este afectata.